Badminton ...

Perlawanan Badminton di anjurkan oleh Jabatan Belia dan Sukan terbuka kepada pegawai dan kakitangan jabatan itu sendiri. Perlawanan ini adalah merebut piala bahagian-bahagian yang berlangsung di Pusat Belia BSB yang mana setiap pemain adalah di wakili bahagian-bahagian dan cawangan daerah masing masing.

Gambar-gambar di atas adalah pemain-pemain yang mewakili cawangan daerah dan juga bahagian bahagian yang terdapat di Jabatan Belia dan Sukan. Perlawanan ini adalah bertujuan untuk mengeratkan lagi silaturrahim diantara pegawai dan kakitangan jabatan itu sendiri.

Ani adalah sebahagian gambar semasa perlawanan ani berlangsung sebenarnya perlawanan ani berjalan inda salah ku 5 hari tapi ku datang sekali saja hehe .. maklumlah ngaleh masa ani plus busy cikit cikit lah hehe :P... yes for me aktiviti sebegini boleh mengeratkan lagi silaturrahim secara langsung atau tidak langsung sambil sambil atu dapat jua kenal mengenali di antara satu dengan yang lain hopefully aktiviti sebegini akan di adakan berterusan bukan saja pada permainan badminton tapi main bowling kah apa kah im sure i will ikut tu kalau bowling ahahhaha :P

Bah atu saja yang ku dapat share .. jumpa lagi next time :P